Gemak en scherpe prijzen,
daar houden wij van

Pechservice

Wat is pechservice bij Autohopper?

Huur je een auto of busje bij Autohopper, dan mag je er altijd vanuit gaan dat deze technisch gezien helemaal in orde is. Toch kan het altijd gebeuren dat je met pech komt stil te staan. Natuurlijk ben je hiervoor verzekerd via Autohopper. Op deze pagina vind je alle voorwaarden en lees je precies hoe de pechservice van Autohopper werkt.

Wat moet ik doen bij pech?

Heb je pech, dan bel je met telefoonnummer 088-1121284. Dit nummer is 24 uur per dag en 7 dagen per week bereikbaar. Je wordt dan doorverbonden met onze bemiddelaar, zij zullen precies vertellen wat je moet doen en zorgen dat er vervangend vervoer voor je wordt geregeld. Komen jullie er toch niet uit? Neem dan even contact op met jouw verhuurverstiging, dan zoeken we een passende oplossing. 

Wat moet ik doen als ik schade heb gereden of een aanrijding heb gehad? 

Probeer zo snel mogelijk en zo veel mogelijk vast te leggen: maak foto's en zorg dat het schadeformulier dat in je auto ligt volledig ingevuld wordt. Breng ons vervolgens zo snel mogelijk op de hoogte. Dat kan je doen door onderstaand formulier in te vullen (voeg dan ook even alle foto's en het schadeformulier toe) of door een mail te sturen. 

Bestanden moeten kleiner zijn dan 2 MB.
Toegestane bestandstypen: gif jpg jpeg png.
Bestanden moeten kleiner zijn dan 2 MB.
Toegestane bestandstypen: gif jpg jpeg png.
Bestanden moeten kleiner zijn dan 2 MB.
Toegestane bestandstypen: gif jpg jpeg png.
Bestanden moeten kleiner zijn dan 2 MB.
Toegestane bestandstypen: gif jpg jpeg png.